Πάνω από 3.000 αιτήματα πολιτών για έκτακτα περιστατικά στους δρόμους της Αττικής

Γράφτηκε από
Πάνω από 3.000 αιτήματα πολιτών για έκτακτα περιστατικά στους δρόμους της Αττικής                 3

Δεκαπέντε μήνες συνεχόμενης και αποδοτικής λειτουργίας συμπλήρωσε ο τετραψήφιος αριθμός 1544 της Περιφέρειας Αττικής για το οδικό δίκτυο. Σε αυτό το χρονικό διάστημα αντιμετωπίστηκαν πάνω από 3.000 αιτήματα πολιτών που αφορούσαν έκτακτα συμβάντα στους δρόμους της Αττικής. Τα περισσότερα αιτήματα αφορούν στην αντιμετώπιση και τη θεραπεία βλαβών.

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι έχουν καταγραφεί:

  • 700 αιτήματα που αφορούν φθορές ή ζημιές στο οδόστρωμα.
  • 640 αιτήματα που αφορούν φθορές ή ζημιές στην σήμανση.
  • 60 αιτήματα που αφορούν έκτακτες βλάβες ηλεκτροφωτισμού.
  • 160 αιτήματα που αφορούν έκτακτες βλάβες σηματοδότησης.
  • 60 αιτήματα που αφορούν στο πράσινο στις κεντρικές νησίδες.
  • 290 αιτήματα που αφορούν ζημιές στο οδικό δίκτυο έπειτα από τροχαίο ατύχημα.
  • 70 αιτήματα που αφορούν ζημιές στο οδικό δίκτυο από βανδαλισμό.
  • 80 αιτήματα που αφορούν καθαρισμούς φρεατίων απορροής όμβριων υδάτων.
  • 250 αιτήματα που αφορούν  απομάκρυνση αντικειμένων από το οδόστρωμα.
  • 80 αιτήματα που αφορούν περισυλλογή από το οδόστρωμα και υγειονομική διαχείριση νεκρών ζώων.
  • 70 αιτήματα που αφορούν απομάκρυνση παράνομης αφισσορύπανσης.
  • 50 αιτήματα που αφορούν αναπροσαρμογή προγραμμάτων φωτεινής σηματοδότησης.
  • 40 αιτήματα που αφορούν ενίσχυση της προσβασιμότητας πεζών και ΑμεΑ.
  • 450 μηνύματα που αφορούν αρμοδιότητα άλλων φορέων, τα οποία διαβιβάζονται στις αρμόδιες υπηρεσίες (Δήμοι, Τροχαία, πάροχοι υπηρεσιών κοινής ωφέλειας).

Επισημαίνεται πω μέσω του αριθμού αυτού επιτυγχάνεται η άμεση ενημέρωση των αρμόδιων τεχνικών υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής κάτι που καθιστά δυνατή την ταχεία αποκατάσταση οποιασδήποτε βλάβης ή την επιτυχή και γρήγορη αντιμετώπιση οποιουδήποτε συμβάντος στο οδικό δίκτυο. 

Η Περιφέρεια Αττικής έχοντας χτίσει έναν αποτελεσματικό και άμεσο μηχανισμό τόσο με τα 7 οχήματα κλειστού τύπου που περιπολούν σε καθημερινή βάση το οδικό δίκτυο όσο και με το δίκτυο των 250 καμερών μέσω του οποίου επιτηρείται η κυκλοφορία έχει πλέον τη δυνατότητα σε ελάχιστο χρόνο να επέμβει και να αποκαταστήσει οποιαδήποτε βλάβη στο οδικό δίκτυο.

Πολύ σύντομα θα υπάρχει και ανάλογη εφαρμογή σε iOS και Αndroid ώστε οι χρήστες του οδικού δικτύου φωτογραφίζοντας απλά την οποιαδήποτε βλάβη θα μπορούν μέσω της εφαρμογής να την αποστέλλουν σε πραγματικό χρόνο στην αρμόδια υπηρεσία ώστε να απλοποιηθεί η διαδικασία και να συντομευτεί ακόμα περισσότερο ο χρόνος απόκρισης.  

Σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης επισημαίνει μεταξύ άλλων τα εξής:

«Με καινοτόμα εργαλεία συνεχίζουμε να μεριμνούμε για την εξυπηρέτηση των πολιτών έχοντας ως απόλυτη προτεραιότητα την προστασία της ζωής τους.

Καλούμε όλους τους πολίτες της Αττικής να συμμετέχουν ενεργά στο έργο της Περιφέρειας Αττικής για τη βελτίωση του οδικού δικτύου και να συνεχίσουν να καλούν τον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1544 για να αναφέρουν οποιοδήποτε πρόβλημα αφορά τους κεντρικούς οδικούς άξονες αρμοδιότητας της Περιφέρειας μας.

Συνεχίζουμε δυναμικά και καινοτόμα θέλοντας τη συμμετοχή των πολιτών ώστε να φτιάξουμε ένα οδικό δίκτυο που να διασφαλίζει την άνετη και ασφαλή μετακίνηση όλων μας».

Πάνω από 3.000 αιτήματα πολιτών για έκτακτα περιστατικά στους δρόμους της Αττικής                 3
Πάνω από 3.000 αιτήματα πολιτών για έκτακτα περιστατικά στους δρόμους της Αττικής                 3
Κατηγορίες άρθρου:
Οδική Ασφάλεια · Υποδομές

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *