Λαμία: Η στέγαση του πολυσυνεργείου αυτοκινήτων και οχημάτων του Δήμου στο Λατομείο της Μεγάλης Βρύσης

Γράφτηκε από
Λαμία: Η στέγαση του πολυσυνεργείου αυτοκινήτων και οχημάτων του Δήμου στο Λατομείο της Μεγάλης Βρύσης                                         950x713

Στον προϋπολογισμό 2022 του Δήμου Λαμίας υπάρχει το ποσό των 850.000€ για την «Ολοκλήρωση τμήματος αμαξοστασίου στα Νταμάρια (ΣΑΤΑ/ΠΕ)».  Στο 2021 ήταν ενταγμένο το έργο με το ποσό των 400.000€, αλλά δεν έγινε τίποτα και δεν εμφανίζεται κάποια πρόβλεψη μέχρι τέλους του χρόνου. Ας ευχηθούμε αυτή τη φορά να προχωρήσει, γιατί έχει καταντήσει «το γεφύρι της Άρτας» και να γίνει η απομάκρυνση του αμαξοστασίου από την οδό Κύπρου μέχρι το τέλος της θητείας αυτής της δημοτικής αρχής.

Ιστορικά να αναφέρουμε, ότι το αίτημα της απομάκρυνσης του όρχου των οχημάτων του Δήμου από την οδό Κύπρου είναι πολύ παλιό.  Αν δεν κάνω λάθος, είναι από την εποχή του Παπαδήμα, τριάντα χρόνια πίσω, και βέβαια εμφανίζεται στο Σχέδιο  Πόλης.  Στο μεταξύ:

√  Στα «Πεπραγμένα του Δήμου 2003 – 2005» εμφανίζεται η δωρεά 32.388 τ.μ. (Λατομείο) στο Δ.Δ. Μεγ. Βρύσης.   Βέβαια οι δωρητές ισχυρίστηκαν αργότερα ότι η δωρεά έγινε με τη δέσμευση του Δήμου να γίνουν στον χώρο του λατομείου μόνο πολιτιστικές υποδομές.

√ Στο προεκλογικό Πρόγραμμα του κ Κοτρωνιά το 2006 εμφανίζεται η πρόταση/δέσμευση για «Υπαίθριο Θέατρο στο λατομείο δωρεάς Στεργιοπούλου».

√ Στο ίδιο Πρόγραμμα εμφανίζεται η πρόταση/δέσμευση για τη δημιουργία νέου χώρου πρασίνου για τους πολίτες στην περιοχή Κύπρου με την μεταφορά του γκαράζ του Δήμου.

√ Στις 25/8/2009 δημοπρατείται το έργο «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΧΩΡΟΥ ΝΤΑΜΑΡΙΩΝ» με προϋπολογισμό: 2.480.000€ σύμφωνα με την αριθμ. 35/09 μελέτη της Δ/νσης Τεχν. Υπηρεσιών του Δήμου  και χρηματοδότηση από πιστώσεις του προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ» με ανάδοχο τελικά την εταιρεία ΘΡΙΑΣΕΙΟΣ ΑΤΕ και για ποσό 1.237.432,00 €. Η συμβατική προθεσμία περαίωσης του έργου ήταν έως την 16/5/2010. Η ανάδοχος εταιρεία λόγω προφανούς αδυναμίας εκτέλεσης του έργου, ζητάει την αντικατάστασή της από την εταιρεία ΕΥΡΩΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΕ, η οποία και ανέλαβε τη συνέχιση του έργου. Μετά δε από επτά(7) Ανακεφαλαιωτικούς Πίνακες Εργασιών(ΑΠΕ), η εργολαβία έκλεισε με διάλυση στις 30/5/2014 & για συνολική δαπάνη 1.162.910,42 €. Το Δημοτικό Συμβούλιο με την 324/24.9.2014 απόφασή του, συγκρότησε την Επιτροπή Προσωρινής και Οριστικής παραλαβής του έργου.

√ Στο Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου του 2015 εμφανίζεται στα συνεχιζόμενα το έργο: «Κατασκευή διαμόρφωσης χώρου Νταμαριών(ΘΗΣΕΑΣ 201.600,87€ & ΣΑΤΑ 229.538,83€)» με προϋπολογισμό: 2.480.000€, Σύμβαση – Α.Π.Ε: 1.273.764,34€ και υπόλοιπο προς πιστοποίηση: 125.896,81€

√ Στο Τεχνικό Πρόγραμμα του 2015 εμφανίζεται επίσης ως νέο έργο το: «Αποπεράτωση κτιρίου πολυσυνεργείου αυτοκινήτων» με προϋπολογισμό 300.000€ και πίστωση 150.000€, με χρηματοδότηση από τη ΣΑΤΑ/ΠΕ, το οποίο δεν ξέρουμε αν προχώρησε. Έπεται το 2021 με 400.000€, όπως είπαμε παραπάνω, και τώρα το ποσό αυτό των 850.000€.

Είναι αδιανόητο ένα τέτοιο έργο, με ένα τόσο μεγάλο κόστος κατασκευής, που αφορά σε ένα σοβαρό ζήτημα της πόλης – στη στέγαση του γκαράζ του Δήμου, αλλά και στην ανάπλαση μιας ιδιαίτερα υποβαθμισμένης αστικής περιοχής στην οδό Κύπρου – να καθυστερεί τόσα χρόνια.

Λαμία, 16.12.2021

* Στέφανος Σταμέλλος

    http://www.e-ecology.gr

https://www.facebook.com/stefanos.stamellos
Ετικέτες άρθρου:
·
Κατηγορίες άρθρου:
Υποδομές

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *